Thursday, February 15, 2007

Trainingul de la Ion Luca Caragiale

astazi am avut un trianing la liceul Caragiale.

a iesit f f misto!

impresiile lor de dupa, dintr-un chestionar pe care l=au completat:

"interesant distractiv"

"ar trebui organizate saptamanal sau lunar"

"este foarte folositor"

"a fost foarte intersant si am aflat f mult elucruri noi chiar si despre mine"

"cred ca prin intermediul acestor intalniri as pueta sa-mi dezvolt abilitatea de a vorbi in fata celorlalti"

"e foarte misto, deloc plictisitor te ajuta sa prinzi curaj sau mai bine zis tupeu ca sa poti vb in public"

"yey dak se poate numi asa o parere"



era un tip care vroia suc si prajituri ...vom tine minte :) geez

poze:

in timpul unui joc

In timpul jocului "Cupidon cel nebun", Miruna imitand pe gigi becali =)) :))


Alin, presedintele organizatiei, imitand pe Betty cea Urata.

5 comments:

Anonymous said...

ar fi mai dragut "citibil" post-ul daca s-ar putea inchide muzica, sau macar schimba melodia. sau reglat volumul.

Yoli said...

si eu as fi preferat sa nu inceapa, asa a fost setat.. dar nu merge. si melodia nu am de ce sa o schimb

Anonymous said...

nu stiu de ce dar am impresia ca parerea unora a fost omisa din lista aia...cum ar fi a mea...care apropo suna ceva de genu "nefolositor,n-am invatat nimic nou...si ceea ce ar trebui schimbat e trainerul care ne zicea noua sa vorbim tare si clar pe un ton confuz si cu o voce joasa"...ma intreb de ce nu a ajuns pe pagina blogului oare? :))

Yoli said...

probabil pentru ca majoritatea persoanelor au gasit acest training folositor, iar noi l-am gasit a fi unul reusit.

ne-am fi pus problema unui esec in cazul in care majoritatea ar fi avut parerea ta. Nu a fost deloc cazul..

Anonymous said...

Good post.